• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vad är det som tynger ner mitt UC så extremt?

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Japp, jag tror att jag får göra så, skulle vara skönt att undvika familjens inblanding. Jag ska träffa personen i fråga på kommande fredagen så känns bättre att sätta sig ner över middag och förklara, helst utan att förklara hela livet om jag kan kan undvika.

Hoppas du haft en bra helg, Betty. Tack för att dina svar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Eftersom denna tråd blivit lite utav en logg för mig tänkte jag bara uppdatera att jag har pratat med min vän nu och allt är under kontroll, jag sa att det hade skett lite oförutsedda utgifter och att jag tänkte betala ränta främst och sen ta totalbeloppet på två månader. Han hade hört av sig och frågat men han sa att det inte var någon fara och att han bara undrade så han visste hur mycket lön han skulle plocka ut. Fick sån otrolig ångest först när jag såg att han hade skrivit då jag gjorde mig redo mentalt för att träffas i helgen och berätta då men nu känns allt bra. Allt under kontroll och jag kan sova en lugn natt utan kallsvett, och det har blivit lite av en standard.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Tänkte försöka bli av med mitt privata lån helt den kommande månaden, behöver dock be Remember att ge mig en betalfri månad på lånet. Någon annan som fått betalningsfri månad om man frågar Remember? Har än sålänge amorterat i 4 månader.
 

Mummht1

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
6 November 2019
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
38
Poäng
137
Tänkte försöka bli av med mitt privata lån helt den kommande månaden, behöver dock be Remember att ge mig en betalfri månad på lånet. Någon annan som fått betalningsfri månad om man frågar Remember? Har än sålänge amorterat i 4 månader.
Tyvärr ger inte Remember betalfri månad.
 

Kalaskulan

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
20 Februari 2020
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
237
Poäng
407
Tänkte försöka bli av med mitt privata lån helt den kommande månaden, behöver dock be Remember att ge mig en betalfri månad på lånet. Någon annan som fått betalningsfri månad om man frågar Remember? Har än sålänge amorterat i 4 månader.

Via mina sidor kan man ansöka om betalningsfri månad. Har aldrig utnyttjat det men det finns som alternativ så det bör definitivt gå.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp